Medisch Secretaresse plastische en cosmetische chirurgie

A Klinieken

Medisch Secretaresse plastische en cosmetische chirurgie

Ben jij op zoek naar een uitdagende en afwisselende baan bij een vooraanstaande kliniek voor plastische en cosmetische chirurgie?
A Klinieken zoekt een medisch secretaresse en biedt je doorgroeimogelijkheden. Vind bij ons de baan die je verdient!

A Klinieken is dé kliniek voor esthetische, plastische chirurgie en cosmetische behandelingen met vestigingen in heel Nederland. Met het grootste aanbod van behandelingen willen we onze cliënten zo goed mogelijk helpen, beginnende met eerlijke en objectieve informatie.
Het is onze taak om ervoor te zorgen dat hele traject voor, tijdens en na een behandeling voor onze cliënten naar tevredenheid verloopt. Deze tevredenheid na een cosmetische ingreep wordt bereikt als de verwachting overeenkomt met het resultaat.
Wij bieden een heel scala van behandelingen waarmee we onze cliënten Natuurlijk Mooier en gelukkiger kunnen maken.
Een goede samenwerking met bevlogen Plastisch Chirurgen en gemotiveerde collega’s maken het plaatje compleet.
Voor de versterking van ons team zijn wij op dit moment op zoek naar:

Medisch Secretaresse plastische en cosmetische chirurgie – 24 uur per week

Takenpakket:

  • – Ontvangst cliënten
  • – Potentiele cliënten informeren over de diverse behandelmogelijkheden
  • – Contact onderhouden met behandelde cliënten
    – Beantwoorden van de telefoon
    – Verwerken van patiëntgegevens en het plannen van afspraken
  • – Administratieve handelingen voortkomend uit gemaakte afspraken en behandelingen
  • – Ondersteuning van het management bij alle voorkomende administratieve en organisatorische werkzaamheden

Functie eisen:

– Ervaring in soortgelijke functie in een dienstverlenende organisatie
– Nauwkeurig en efficiënt werken
– Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden
– Proactieve en zelfstandige werkhouding
– Positieve grondhouding
– Flexibel en collegiaal
– Representatief
– Stressbestendig
– Oog voor detail
– Kennis van kantoorsoftware (Office) en EPD-systeem (Medicore) is een pre
– Medische achtergrond is een pre
– Commerciële aanleg is een pre

Je werkt vanuit onze hoofdlocatie in Zevenaar.
Naast afwisseling in de werkzaamheden zal je in goed overleg ook ingezet kunnen worden op een van onze andere locaties, daarom is het bezit van een rijbewijs en auto van belang. Wij bieden je een dynamische werkomgeving, met veel afwisseling. Vanzelfsprekend hebben we naast een marktconform salaris, een reiskostenvergoeding en een mobiel met onbeperkt abonnement van de zaak. Daarnaast ontvang je een aantrekkelijke personeelskorting op eventueel gewenste behandelingen.

Interesse in deze droombaan?
Als je voldoet aan bovenstaande criteria, mail dan snel jouw motivatiebrief en CV (met pasfoto) aan onze kliniekmanager: (mevrouw) m.noppen@aklinieken.nl